Pro registrované zákazníky od ledna 2021 nabízíme stálou slevu 3% na veškerý sortiment. Pro již registrované platí původní 5%. Nakupovat za snížené ceny můžete po přihlášení.
ZBOŽÍ V AKCI
NOVINKY
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
Pro registrované zákazníky od ledna 2021 nabízíme stálou slevu 3% na veškerý sortiment. Pro již registrované platí původní 5%. Nakupovat za snížené ceny můžete po přihlášení.
1 - Vyberte zboží v kategoriích v levém menu nebo zadejte text do vyhledávacího okénka nahoře.
2 - Dále můžete vybírat podle podkategorií (pokud kategorie nějaké má), ty se zobrazí jak v levém menu, tak nad produkty.
3 - A zboží můžete také filtrovat podle parametrů jako je cena, výrobce a dalších, které se nad výrobky objeví.
4 - V detailu nebo v boxu produktu klikněte na tlačítko "Koupit"
5 - Produkt se přesune do košíku, do kterého můžete přejít v pravém horním rohu nebo pokračujte v objednávce.
6 - V košíku zvolte způsob dodání a způsob platby.
7 - V následujicím kroku vyplňte doručovací údaje.
8 - Dokončete objednávku.
Kola k Vám budou doručena v krabici. Před přepravou je seřídíme a smontujeme, co to přepravní podmínky dovolí.
Určitě nebudou namontované pedály (stačí Vám klíč č.15) a budou stočená, či sundaná řídítka (imbusový klíč). Podle velikosti kola a krabice může být vyndané přední kolo (dnes jsou už většinou na rychloupínák, případně na matky na klíč č.15). Pokud je přední kolo vyndané, je třeba ještě doladit brzdy.
To, že kolo seřídíme ovšem neznamená, že bude 100% funkční. Přepravní služby ne vždy se svými zásilkami zacházejí ohleduplně. Různým stěhováním, převracením, házením balíků může dojít k uvolnění šroubků, přetažení lanek, bowdenů atd. a třeba řazení pak nemusí fungovat úplně správně.
Pokud by byla krabice hodně promáčklá, či jinak viditelně poškozená, zásilku raději nepřebírejte. Budeme muset uplatnit reklamaci a kolo zkontrolovat, zda není poničené.
Jestli si na doladění kola netroufnete sami, doporučujeme navštívit odborný servis v místě Vašeho bydliště a nechat si kolo seřídit a zkontrolovat.